View Single Post
Old 09-12-2008, 03:46 PM   #23
alice goes nuts....
Avalon Senior Member

Default Re: Anybody from Norway around here?

Quote:
Originally Posted by Metamike View Post
Jeg følger med deg i forhold til forberedelser. Lovelig skytevåpen er jeg også enig med deg i - i hvertfall til mat. Lyd dempere også. Lær å lade selv slik at du kan lage stillegående skudd som likevel har stor gjennomtrengningsevne. Til tross for at jeg er nokså bra utrustet med overlevelsesutstyr tror jeg at fremtiden ikke handler om å overleve slik mange forstår. Nå har jeg forsket på dette temaet i lang tid og er veldig overbevist om at den store overraskelsen for de fleste blir at jorden selv kommer til å endre på seg slik at den støtter en høyere vibrasjon av livsform. Det kan virke sprøtt for enkelte men hele overgangen har faktisk en fokus på vår egen bevissthet - at den forhøyer seg og at vi forståer vår opphav som ånd og forbindelsen til alle andre.

Om du dreper noen som vil ha din mat - i fremtiden, så skaper du karma som binder deg til en uendelig lang serie med liv i tredje densitet.

Bruk heller tiden til å oppdage din åndelig identitet så drar du mye mer nytte ut av overgangen.
Ja veldig enig, og jeg synes det er foruroligende at såpass mange forventer seg et voldelig utfall, dersom noe i det hele tatt skjer, noe jeg ikke er så helt sikker på, så er det jo litt voldsomt det noen driver å organiserer. Eneste man risikerer er å få politiet på døra med overdimensjonerte tiltalepungter.
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote