Quote:
Originally Posted by Equalitor
Jeg anbefaler alle å gjøre det samme, men ut i fra erfaring vet jeg at "normale" folk ser med stor vantro på det jeg planlegger. Delvis fordi vi faktisk kan gå så langt som og har midler til å bygge en liten privat bunker under bakkenivå i skogen. Alt for ikke å bli oppdaget om det skulle bli krig f.eks
Jeg har skrevet masse i en tråd her om hvorfor en trenger [lovlige] skytevåpen, mot andre som ikke vil ha det i frykt for å bli forfulgt om de eier et..
Nokså interessant dilemma, som jeg prøvde å løse litt enkelt
Project Camelot og Avalon forteller oss hvorfor, når og hvordan mulige katastrofer skjer, men ikke hva vi skal gjøre for å overleve best og lengst mulig dessverre.
Det finnes mange gode bøker om praktisk overlevelse så klart, men ingen er så gode på nett og gratis som www.survivalistboards.com
|
Jeg følger med deg i forhold til forberedelser. Lovelig skytevåpen er jeg også enig med deg i - i hvertfall til mat. Lyd dempere også. Lær å lade selv slik at du kan lage stillegående skudd som likevel har stor gjennomtrengningsevne. Til tross for at jeg er nokså bra utrustet med overlevelsesutstyr tror jeg at fremtiden ikke handler om å overleve slik mange forstår. Nå har jeg forsket på dette temaet i lang tid og er veldig overbevist om at den store overraskelsen for de fleste blir at jorden selv kommer til å endre på seg slik at den støtter en høyere vibrasjon av livsform. Det kan virke sprøtt for enkelte men hele overgangen har faktisk en fokus på vår egen bevissthet - at den forhøyer seg og at vi forståer vår opphav som ånd og forbindelsen til alle andre.
Om du dreper noen som vil ha din mat - i fremtiden, så skaper du karma som binder deg til en uendelig lang serie med liv i tredje densitet.
Bruk heller tiden til å oppdage din åndelig identitet så drar du mye mer nytte ut av overgangen.