View Single Post
Old 09-09-2008, 07:15 PM   #22
Sami V.
Avalon Senior Member

Sami V.'s Avatar

Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Pegasus 22 -- Hyperspace Helper on huippu, teen päivittäin edes jonkun verran tekniikoita siitä ja Healer's Handbookista. Stewartin opettamat tekniikat toimii. Olen aiemmin käyttänyt muita turvallisia ja hyviä tekniikoita, mutta nyt suosin Stewartin matskuja.

Hyötyä on ollut -- kun illalla huolellisesti keskittyy violettiin, niin yöllä on huomattavasti vähemmän painajaisia. Olen itse ihan hirveän herkkä aistimaan öistä ELF-pommitusta, joten oli virkistävää saada välillä nukkua yönsä rauhaisasti. Erityisen rajun ELF-pommituksen muistan kokeneeni just sitä Jokelan koulusurmaa edeltävänä yönä, oikein heräsin sitä ihmettelemään. Seuraavana päivänä syy sitten selvisi . . .

Joo, Stewart on välillä aika ankara suunnilleen kaikelle muulle kuin omalle jutulleen, mutta kaverin taustan luettuani BBTB:stä ja Montauk: Alien Connection kirjasta en ole ihmeissäni -- sitä oppii varmaan aika vainoharhaisen kriittiseksi moisten elämänkokemusten myötä.

Pitääkin kattella vielä lisää Wilcockia -- en ole vielä paljon häneen tutustunut.

T: Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote