View Single Post
Old 10-04-2008, 01:49 PM   #10
Juho William Tauriainen
Avalon Senior Member

Default Re: CHEMTRAILS ja suomi

Voi voi.

Olen liian pitkään keskittynyt pelkästään Pohjois-Amerikan ja muun maailman tilanteeseen. Sieltäpäin kun sitä rajatietoa tulvii joka tuutista, ja itse kun luen mielelläni enkunkielistä juttuu, niin koti-Suomen asiat on jäänyt melkein kokonaan tutkimatta. Tietoisuus on siis suurimmilta osin jäänyt arvailun ja mutun puolelle, sen pohjalta mitä saan tietää muusta maailmasta. Tietysti kännykkäsäteily on selvä tekijä, mutta chemtraileista en ole osannut sanoa mitään. Hyvä, että kundaflower on tehnyt havaintoja oikein kameralla.

Onko niin, että yleinen herääminen todellisuuteen on Suomessa ollut niin vähäistä, että se ikään kuin liikkuu vielä "tutkan alla"? Vai miten on asian laita? Jotenkin tuntuu, että Suomessa ollaan harvinaisen tehokkaan aivopesun ja -ohjelmoinnin alla. Tosin, kun olen (entisellä) työpaikallani puhunut talousasioitten pimeästä puolesta ja muista tosiasioista, olen saanut yleensä aika hyvän vastaanoton. Kyllä ne monet ihmiset aavistaa, että jotain on tosissaan vialla, mutta faktatietoo heillä ei monesti ole.

Kuulostaa hyvältä tuo tapaamisehdotus. Yritän päästä paikalle!
Juho William Tauriainen is offline   Reply With Quote