Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here
er is een lijst in de omgang met namen adressen telefoonnummers etc van de mensen, en idd een nummerplaat zou ook handig zijn. De mensen op deze lijst hebben elkaars persoonlijke emails en kunnen zo in groep mailen naar elkaar.
De bedoeling is om werkelijk mensen uit te pikken die geïnteresseerd zijn in de oprichting van een community, en deze te scheiden van de mensen die van plan zijn om "rond de pot te blijven draaien"
de lovers of light zijn idd engels, maar daar we net met een FRANS lid uit Liège zitten, denk ik eerlijk gezegd niet dat NL-praten al een optie was van in het begin, ook gaan we met de Duitse groep contact hebben etc... Dus denk ik dat het handig is om een "universele taal" te handhaven. (denk niet dat er hier iemand is die geen engels kan uitbrabbelen?)
ik ga zowel persoonlijke mails als groepsmails in pdf afprinten, zodat wnnr er bv binnen 2 maand iemand bijkomt, deze snel up to date kan gebracht worden en indien die wenst, zijn huiswerk kan doen in wat er al dan niet al gezegd is.
Voorstellen zoals nummerplaat opgeven enzo zijn idd handig, en dienen dan ook in groepsmails verzonden te worden naar de lijst met mensen daar ik me niet voordurend kan bezighouden met telkens opnieuw iedereen persoonlijk te mailen om "dit" en "dat" te vragen.
Ik ben er intens mee bezig, maar het hoeft heus geen verslaving te zijn voor me.
Prioor lijkt me om ff de puntjes op de i te zetten omtrent hoe we ons gaan verzamelen en of iedereen op de lijst wel juist zit omtrent "samen reizen, samen staan we sterk" te verwezelijken.
Niet de bedoeling om de mensen naar een bepaalde richting te duwen maar eerder om een gezamelijke gedachtegang te krijgen waarbij we uiteindelijk stabiel en geconfigureerd kunnen werken naar de nabije toekomst.
mvg,
Ethan
|