View Single Post
Old 09-22-2008, 07:49 AM   #60
Sami V.
Avalon Senior Member

Sami V.'s Avatar

Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hei Kundaflower -- ja kiitos kommentistasi.

Siitä ajatusten tarkkailemisesta vielä -- oma pääni oli ennen kuin herhiläispesä, ajatuksia vilisi ohi hulluna ja varsinkin arvostelevia ajatuksia ympäristöstä, itsestä ja muista. Pitkäaikaisen ajatusten tarkkailun ja meditatiivisten tekniikoiden jälkeen pääni on rauhoittunut, sisäinen dialogi vähentynyt merkittävästi, ja ajatusten tarkkaileminen nykyään on suht vaivatonta, kuin toinen luonto.

Uskon ajatusten silmälläpitoon sen vuoksi että ajatuksillamme luomme maailmaa. Korkeampivärähteisimmillä elämän tasoilla jokainen ajatuksemme manifestoituu heti todellisuudeksi, eli luomme heti sen mitä ajattelemme. Emme ihmisinä pääse eteenpäin korkeammille elämän tasoille ja eroon tämän maailman ongelmista ennenkuin ajatuksemme ovat hallinnassamme ja olemme valmiit ottamaan vastuun jokaisesta ajatuksestammekin.

En koe tästä vastuuta vain itseäni kohtaan vaan kaikkia kohtaan, ja se motivoi minua pitämään huolta ajatuksistamme. Ja tottakai tulee ajateltua ei-kehittäviä ajatuksia, ja ilmaistua itseään negatiivisesti, mutta se pitää antaa itselle, ja muille, anteeksi, ja oppia siitä.

Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi siitä että tunteita pitää myös kuunnella, ja oikean ja väärän tuntua itsessään.

Voreven -- tervetuloa! Missäpäin Helsinkiä vaikutat? Itse asustelen Lauttasaaressa.

Arkki -- hauskaa että löysit tämän forumin. Joo, katsotaan mihin tällä päästään, ajat ainakin ovat mielenkiintoiset . . .

Juho -- harmi etten voi olla nyt avuksi kämppä ym. asioissa, but keep your spirits up. Kuulostaa siltä että olet todella mielenkiintoisella polulla. Toivon että olisin itse ollut noin valveutunut jo noin nuorena.

AussieFinn -- kiitti mielenkiintoisista linkeistä. Erikoista että tuo laite oli ylittänyt uutiskynnyksen edes tuon yhden kerran, yleensähän niitä ei päästetä mainstreamiin ollenkaan.

T: Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote