View Single Post
Old 09-21-2008, 11:59 AM   #8
crowbird
Avalon Senior Member

Default Re: Calling for a ground crew in Norway - one with spiritual orientation

Hei
Jeg regner med å flytte ut av byen (Haugesund) i en nær fremtid. Men har flere ting til jeg må gjøre først. Har kjøpt inn endel matvarer med lang holdbarhets dato og vil kjøpe mye mer når jeg har tjent litt mer peng... :-)
Tror det er god ide å kjøpe inn frø, ikke Monsanto frø... :-) Vil også forsøke å infomere flere mennesker, og dei som er våkne og som våkner opp rimelig kjapt, er hjertlig velkommen til å bli med. Har et par kamerater som har uttrykt ønske om å bli med. Målet er ikke å ha flest mulig mennesker med, men satser på kvalitet. Det vil si mennesker som virkelig har våknet.
Evakuering, en god del mennesker vil bli evakuert av Kommandoen, Konføderasjonen av Frie Planeter med flere. Og det er disse som har gitt info om steder der det kan være lurt å flytte til. Mitt ansvar som Kommandør for bakkestyrkene er å infomere folk og hjelpe til under evakueringen.
Virker kanskje litt motsigende, lagre mat og frø pluss nødvendig utstyr, kontra evakuering. Vel, evakueringen vil ikke komme umiddelbart og da er det lurt å ha noe å leve av i mellomtiden.
Har ikke store ressurser, men er vi flere, så er det muligt att folk kan hjelpe hverandre med forskjellige typer utstyr som folk har liggende. Aggregat, drivstoff, solceller, jordbruksutstyr, jaktutstyr, medisiner og mye annet.
Jeg har lastet ned enorme mengder med data, informasjon om alt mulig. Overlevelse, medisin, kurer, kirurgi, hvordan forsvare seg mot angrep og veldig mye annet. Har lastet ned i over 2 år nå. Har ca. 1000 dvdèr fullstappet med info, dokumentarfilmer, dokumenter, bøker, musikk, film, serier m.m. Med tanke på att jeg har ca. 5-7 filmer på hver dvd, så er det enorme mengder data jeg har. Dette gjør jeg ikke bare for min egen del, dette er info som jeg håper kan komme til nytte for våkne mennesker.
Jeg ser noen "like tanker" i forhold til ett annen webside som jeg er medlem av: http://ashtarcommand.ning.com
Det er noen Skandinaviske medlemmer der også. Har tipset denne webside om Project Camelot.
En venn av meg fikk høre et par project camelot intervjuer, og han ble helt i "ekstase" fordi dette minnet han om drømmer og tanker han har hatt siden barndommen... :-)
Jeg ser frem til den dag da denne planet blir en femte dimensjon planet og vi blir medlem av Konføderasjonen av Frie Planeter.
G.L. Crowbird (Cmdr. Gol)
crowbird is offline   Reply With Quote