Quote:
Originally Posted by Metamike
God dokumentasjon. Jeg har fotografert fly som var så lavt nede som 3,000 meter og la ned chemtrails. Det blir frekkere og frekkere - contrails kan ikke lages i så lav høyde:
http://www.acnlp.no/textsider/Blogg.htm#ufo
|
Hei
Har gjort flere videoopptak av fly som angriper oss med kjemiske våpen (chemtrails, softkill weapons) her i Haugesund. Jeg har ringt og snakket med NATO, Karmøy og Sola Lufthavn, Forsvarsdepartementet og Forsvaret.
Et eksempel, for ca. 2-3 uker siden så filmet jeg ett fly som spredde chemtrails, jeg sprang inn i leiligheten og ringte til Karmøy Lufthavn, kontrolltårnet og spurte om dei kunne se dette fly på radaren. Svaret jeg fikk var, Nei, dette fly kunne ikke sees på radar...?
Har hatt flere telefonsamtaler med NATO Joint Warfare Center i Jåttåvågen, Stavanger. Og jeg sa til dei att Folket har rett til å forsvare seg når vi blir angrepet med kjemiske våpen. Og det var denne NATO representant enig i. Jeg sa også att hvis vi skulle finne på å bringe et slik fly til bakken, så kunne dei skyldige ikke gjøre noe med det, fordi det ville være det samme som å innrømme angrep med kjemiske våpen. NATO representanten protesterte ikke mot det.
Jeg oppfordrer ikke til å skyte disse fly ned, men kanskje det er mulig å rette ett laserlys med lang rekkevidde mot flyet og se hvordan piloten reagerer da....?
Har også latt merke til att alt flere og fler mennesker blir syke, og mistanken går selvsagt til disse chemtrail fly.
Kommer snart til å flytte fra byen til ett sikrere område, muligens rundt Telemark området. Vil opplyse om eksakt sted når tiden er rett. Har fått beskjed fra mine "overordnede" om ikke å avsløre disse steder på nåværende tidspunkt av sikkerhetsmessige grunner. Disse steder er for mennesker som har våknet opp.
Vil infomere mer om dette og annet i et annet innlegg.
G.L. Jan (crowbird, Cmdr. Gol)
P.S. Kjempefin webside dette... :-)