Quote:
Originally Posted by ewald
Ewald hier,
Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan?
|
Hi Ewald en alle Belgen/Nederlanders!
Ewald, leuk dat je ook hier komt posten.
Ik volg je thread voor Duitsland, maar wist niet dat je nederlands sprak. Ikzelf ben belgische (geboren Sint-Niklaas), woon momenteel in Amstelveen en heb voordien 14 jaar in Munchen gewoond, heb dus een heel sterke band met Duitsland.
Vind het heel interessant dat Michael St Clair zich momenteel richt op zuid Duitsland en het zwarte woud om een Radiant Zone op te richten. Zou me daar idd veel veiliger voelen dan in Nederland./Belgie.
Ben mezelf ook wel materieel etc aan het voorbereiden, maar voel nog niet echt de impuls om nu al te verhuizen. Maar hopen en vertrouwen dat de juiste klik op het juiste moment komt.
Spannende tijden en inderdaad weinig mensen in de onmiddellijke omgeving met wie men dit kan delen.
Ben Osho sannyasin en mijn droom is ook deel uit te maken van een hele spirituele community., het liefst een hele grote!
We keep in touch
Liefs aan allen,
Ambara