View Single Post
Old 09-17-2008, 11:17 PM   #40
Roemer
Avalon Senior Member

Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Medelanders, ook in Belgie
Ik voel me erg gesteund in mijn visie door internet zoals argusoog, willen wij weten, grenswetenschappen enz. En natuurlijk project Camelot/Avalon.
Ondanks dat mijn meeste vrienden zeer intelligente mensen zijn ,word ik door hen toch wel gezien als een ex-verslaafde die een nieuwe verslaving heeft gevonden, wanneer ik hen probeer bewust te maken van alles waar wij inmiddels geen twijvel meer over hebben. Kortom ik wil mij aansluiten bij mensen in de buurt die ook wakker zijn geworden.
Ik heb helaas weinig bruikbare skills in de zin van technisch vernuft e.d.
Wel heb ik HBO studies gevolgd op sociaal vlak en survival(outdoor manegement). Eigenlijk ben ik het best in entertainment en muziek.
Wellicht ook bruikbaar als het er straks op aan komt, en het mocht heel donker worden om ons heen!
Ik ben heel blij met de visie van David Wilcock in dit hele verhaal, naar voren gebracht door Bill en Kerry. Zijn optimistische visie geeft enigzins lucht en mij vertrouwen, binnen het hele 2012 apocaliptische verhaal.
Ik hoop dat ik, mocht het nodig zijn, een bijdrage kan leveren binnen een community hier in Nederland/Europa.
Het laatste interview met David was weer geweldig!

Roemer
Roemer is offline   Reply With Quote