Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here
Ik ben een Wilcock "aanhanger" en niet echt van Green. Waarom.......?
Ik vind Green erg pessimstisch. Ook de verbondenheid met Billy Meier.
Vanuit het kamp van Billy Meier zijn verschillende afsplitsingen voortgekomen die allemaal op eigen houtje verder gaan, o.a. MIchael Horne en George Green. Billy Meier beweert dat HIJ de enige is die op moeder Aarde contact heeft met buitenaardse. Ik geloof daar niet zo in.
Tevens spreekt Billy Meier over het getal van 500.000.000 als maximum aantal inwoners voor moeder Aarde. Ditzelfde getal komt terug in Georgia guidestones, bij George Green, bij de Illuminati en ook Paul Watson (oprichter van Greanpeace en momenteel leider van de Seashepperds), om er een paar te noemen. Dit vind ik een beetje "te" toevallig.
Green weet veel van de economische toestand op Moeder Aarde en dat vind ik interessant. Hij heeft echter wel zijn fortuin gemaakt tussen en met "the bad guys" en heeft er jarenlang onderdeel van uitgemaakt. Hij loopt nu te pochen met zijn gouden en zilveren munten die hij bij zich draagt. Dat geeft mij een "enigszins" onbehaaglijk gevoel.
Ik probeer mijn huis te verkopen en terug te huren. Het geld investeer ik een sterke (oude) auto op diesel en survivalequipment. Auto bouw ik om zodat hij ook op PPO (puur plantaardige olie) kan rijden. Paar extra tanks erin zodat de reikwijdte groot wordt.
Op een bepaald moment zal de beer los gaan dus probeer ik voor die tijd weg te komen. Ik denk dat ik richting Zwitserland, Zuid Duitsland ga, de dunbevolkte gebieden in de bergen. Ik hoef in ieder geval niet te stoppen om te tanken, de andere 99% wel dus die choas ontloop ik.
Zo denk ik er, op dit moment, over. Voorlopig denk ik dat het nog niet zo'n vaart loopt maar ik bereid me wel voor. Volgens berichten van de site van Halfpasthuman gebeurt er binnen een maand iets waar de gehele aardbol een half jaar lang van zal nasidderen. Bij 9-11 was dat zes dagen. Ik ben benieuwd wat dat zal zijn. Ik las dat Kerry vanuit L.A. naar Sedona was vertrokken en dat Bill terug ging naar Zwitserland. Wilcock zit op zee met zijn cruise, zo uit mijn hoofd. Ze zijn dus allemaal vertrokken van de westkust van de States. Misschien dat L.A. zijn langverwachte aardbeving krijgt en in de St. Andreasbreuk dondert,........Who knows??
Momenteel kan ik niet meer doen dan me voor bereiden. Mocht de klap toch komen dan heb ik mijn best gedaan en meer kan ik momenteel niet doen. We gaan allemaal een keer over naar gene zijde en daar ben ik niet bang voor. Ik wil het echter wel bewust meemaken zonder dat ik krom liggen van de pijn. Heb mijn moeder zien gaan aan kanker en dat hoeft voor mij niet............
|