View Single Post
Old 09-16-2008, 07:55 PM   #42
Twoofer
Guest

Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Hej. Vad skönt och se att det finns Svenskar på Project Avalon forumet.
Jag ser att några av er har kommenterat Vaken.se, jag gillar fortfarande Vaken men håller med om att det är ett mycket hårdare tonläge på Vaken än på Avalon, det är skönare här, inget jhärndött tjaffs som det kan vara på Vaken. Jag började faktiskt att göra några inlägg på Vaken men gav upp efter ett tag, av någon anledning så blev jag punktmarkerad av någon som kallar sig Twotter, han är en av dom som är på varenda tråd och gör sig märkvärdig och han kör alltid med någon form av hemgjord bakvänd logik som ingen fattar ett smack av.
Jag kommer att kika in på den här tråden så ofta jag kan, problemet är att det finns så mycket intressant att läsa här på Avalons forum.
Oroa er inte för mycket över 2012 jag tror att det mesta är "Fablernas värld"

Hadäbra.
Hej, Twoofer är faktiskt mitt användarnamn.

Det ENDA jag gör på vaken.se är att argumentera för min sak. Jag håller alltid en trevlig ton(sålänge jag kan) och försöker acceptera andras åsikter. Du däremot går till ett annat forum, skriver i en tråd som inte ens handlar om vaken.se och börjar kasta skit på mig bakom min rygg? Säg det direkt i ett PM istället så behöver inte folk här höra dina klagomål.

Det är så mycket skitsnack i din post så jag tänker klara av dem en och en:

Du blev punktmarkerad: Jaså, på vilket sätt?

Jag gör mig märkvärdig: Jaså, på vilket sätt?

Jag använder mig av hemgjord bakvänd logik: Jaså, på vilket sätt?

Ingen fattar ett smack av mina inlägg: Jodå, de flesta fattar men håller inte med. Något jag självklart accepterar. Paradoxer och jag snackar dagligen över MSN och vi har helt olika världsbilder. Endå lyckas vi hålla en bra diskussion som båda tycker är intressant. Det är nog snarare du som inte förmår att någon är kritisk till din NWO-teori.

I fortsättningen, smutskasta inte mig på ett annat forum. Säg det till mig direkt.

/twoofer
  Reply With Quote