View Single Post
Old 09-15-2008, 09:29 PM   #47
Daria
Avalon Senior Member

Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by Sami V. View Post
Gnosis5 -- no, no, no, don't fade away!

You wouldn't happen to live in Vancouver, would you? Part of my ex-wife's family live there, and they (of course) have also a Finnish name.

Hei Daria -- olen itsekin tulossa Lontooseen pikaiselle visiitille kuun vaihteessa, yhdessä vaiheessa pyörin enemmänkin siellä

Pegasus22 -- Olen lähettänyt useammankin yleisönosastokirjoituksen Hesariin, yhden juuri näistä Bilderberg-kokouksiin osallistumisista, mutta eivät ne ole julkaisseet yhtäkään kirjoituksistani.

Hesari ei suostunut painamaan sivuillaan yhden tuttuni maksullista ilmoitusta jossa oli yhteystiedot erääseen henkiseen opettajaan tms. -- siis kieltäytyivät julkaisemasta maksullista mainosta! Kaveri protestoi ja meilasi Janne Virkkuselle (päätoimittaja) asti mutta ei auttanut.

Se on hieman mutkikas juttu tuo asioiden julkituominen, siinä joutuu kenties hieman maalitauluksikin, ja siitä Stewart varoitteli sivuillaan -- no jaa, enpä tiedä, jos pitää mielensä ja tekonsa puhtaana niin on periaatteessa turvassa.

Toisaalta, ihan vähän aikaa sitten, täällä Suomessa syöksyi pienkone alas (se oli iso uutinen) surmaten kolme Patrian työntekijää, juuri samoihin aikoihin kun Patrian pomo oli lahjusepäilyiden kohteena, ja taisi olla kytemässä muutakin hämärää Patriassa, jotain laittomia asekauppoja tms., en nyt muista tarkasti. Jonkun toimittajan pitäisi tarkkaan tutkia mitä nuo kolme Patrian työntekijää tiesivät ja tekivät Patriassa, ja "poistettiinko" heidät kenties tarkoituksella?

Pitäisi saada edes yksi totuuden torvi eduskuntaan, siis sellainen heppu joka tietää näistä jutuista ja pitäisi sitten meteliä. Mutta ketä tervettä kiinnostaa
mennä sinne riitelemään ja lyömään päätään seinään, niin harva ottaa salaliittojuttuja tosissaan.

Itrseasiassa, en muista kuka se oli, ehkä William Cooper, sanoi että sanoihin kuten "conspiracy theory" on keinotekoisesti liitetty sellainen värähde että se saa useimmat automaattisesti dismissaamaan koko aiheen, vaikka olis millaista todistusaineistoa. Näin juuri olen itse huomannut käyneen useimpien ihmisten kanssa -- vain ne ketkä ovat hereillä pysähtyvät kelaamaan asiaa, muut vain omituisesti kääntyvät pois, sumussa.

Mutta vastauksena kysymykseesi, Janne ja minä ollaan (vähitellen) perustamassa vaihtoehtoista tiedotuskeskusta nettiin -- tiivistelmiä aiheista on kirjoiteltu ja kohta pitäis alkaa valitsemaan aihepiirejä, linkkejä ja haastateltavia. Hidastahan se vähän on kun vapaa-ajalla näitä puuhaillaan.

Joo, tietysti haluan tiedostosi, nyt vain pitää keksiä miten toi PM toimii -- tekniikan ihmelapsi täällä...
Heippa, jot tuut pyoriskeleen Lontoosee, niin ota yhteytta Pm:lla. Sahkoposti osote olis helpoin. Oon tavannu jo yhden Avalonialaisen. Mentiin puistoon turiseen ja miten olikaan meilla on niin paljon samoja kokemuksia, etta ei voi olla 'coincidence'. Eijoo koskaan tavattu mutta ollan asuttu samoissa paikoissa tunnettu samoja ihmeisia ja muuta semmosta.

Tuu sinakin turiseen. Kahtotaan mita tapahtuu.

Kaks kivaa linkkia.

www.mairela.com

www.puttaankartano.fi

aah, eikun kolme,

http://media.kaleva.fi/video/070503nettiniisku.wmv

Last edited by Daria; 09-15-2008 at 09:34 PM. Reason: edit one link did not work
Daria is offline   Reply With Quote