View Single Post
Old 03-27-2009, 06:34 PM   #128
mu2143
Avalon Senior Member

Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Tja nou, dat klinkt heel bekent in mijn oren.
Ik ben all voor gek verklaard door mijn hele familie

Als je goed oplet, dan zie dat deze mensen net robots zijn. Zij kunnen niet meer nadenken, want dit is een eigenschap. Dat je alleen met je hoger self kan doen.

Doordat je bewustzijn hoger is, dan van dat ding tussen je oren. Kan je je eigen programa herkennen en zien wat jij niet bent. Van wegen de genetische manipulatie die de drags hebben gemaakt, gedragen wij niet zo als wij echt zijn. En door de negative hyperdenstie wezens die door de negative gedachte ons kunnen beinvloeden.

Meestal is dit heel duidelijk te herken als iemand onder invloed is van negative stoffen, zoals alcohol etc. Dan ben je nog makelijker te besturen.

In ander woorden, de mensen met geen sterk bewustzijn worden hier door beninvloed. Waardoor zij hierdoor de bewustzijn van deze persoon word onderdrukt. In het geval als je de waarheid wil vertellen, dat hierdoor vallen deze mensen terug naar wat bekend is en dat is waar zij mee zijn gehersenspoeld zijn.

Meetal kan je reachtie krijgen van uitgelachen of kwaad worden. Niet willen luisteren wat je ook gevonden heb. Zelf als ik zeg; bewijs het tegendeel, dat ik niet gelijk heb. Dan willen zij er niks mee te maken hebben.

Deze mensen willen jou op de medicatie troep krijgen zo dat jij weer gaat gedragen als een robot.Want dan ben je normaal......... NOT!!!!!

Velen mensen worden door deze schapen aangevallen en helaas op de gratis drugs gezet omdat de hele familie tegen die gene zegt, dat jij hulp nodig hebt. Als je niet sterk op je eigen benen kan staan, dan ga je het dus geloven.

Als je familie je terug naar robot mode willen krijgen. Doen zij dat meestal met manipuleren liegen en verdraaien. Proberen angst op je uit te oefenen, zo dat je onder druk mee gaat. In dit geval bij mij zijn ze kansloos

Want het is een geloof systeem waar wij in leven en als je het genoeg herhaald vallen mensen terug naar het ouden wat bekend is.
mu2143 is offline   Reply With Quote