View Single Post
Old 09-14-2008, 01:53 PM   #27
I_Am
Avalon Senior Member

Default Re: Anyone from Sweden ?

Jag tycker mig ha märkt att vaken mer eller mindre blivit ett partiorgan fler typ nationalistisk front. Ett fåtal oerhört agressiva och engagerade individer har infiltrerat många av trådarna. Även många andra "heta" trådar "dödas" fort av tjaffs mm. Känns som om det verkar en hel desinfo-skader på Vaken. Vore av högsta vikt att vi svenskar försöker agera för att bibehålla en mycket öppen och framförallt positiv ton i de svenska Avalon-trådarna.

Ska absolut kolla den där läsningen! Det är ju också intressant att etablisemenget tar på sig ensamrätt att definiera konspirationer. Så fort frågor dyker upp och besvärliga ifrågasättanden...så stämplas det som konspiration. Tack Leif för tipset!

Quote:
Originally Posted by Leif Erlingsson View Post
Det var länge sedan jag var inne på vaken.se:s forum. Menar ni att där är rasism nu?!
...
Den är fantstiskt nyttig att läsa. Inte för Rasmus ****satser, utan för att få sig till livs en 'matris' varmed vi kan översätta de ord och begrepp vi 'konspiracister' använder, till de idéer och koncept 'kultiverade' (som politikerna, etc) mottagare därvid uppfattar. Den riktigt korta summeringen är att konspiracism = antisemetism...
Rasmus Fleischer egen agenda är f.ö. sionism....
I_Am is offline   Reply With Quote